niedziela, 4 listopada 2012

Filcowe broszki- idealny prezent dla starszego pokolenia

Autor: Unknown o 09:18

Celowo zatytułowałam tego posta w trochę przewrotny sposób. Filcowe broszki wcale nie są prezentem jedynie dla pokolenia 50+, ale mnie broszki trochę się z tym kojarzą. W ten sposób zdradziłam Wam nasz pomysł na prezent dla damskiej części rodziny. Filcowa broszka ma wiele zalet: można nią ozdobić nudny sweter czy bluzkę, można też przypiąć ją do torebki. Musicie się jednak zastanowić nad kolorystyką. Jeśli bliska Wam kobieta wygląda jak moja nauczycielka od plastyki z podstawówki- czyli jak wariatka- zdecydujcie się na jakieś odważne połączenie kolorystyczne- żadnych szarości, tylko rażące kolory. Jeśli nie macie tyle odwagi, po prostu zauważcie jakiego koloru jest szalik Waszej mamy czy ciotki, albo kuzynki (ja jednak zawsze broszkę przypisze starszej osobie:)) i kupcie broszkę w takim kolorze plus szary- na pewno traficie w dziesiątkę. Swoją drogą musi być coś w filcu, że świat artystyczny oszalał na jego punkcie- robią z niego dosłownie wszystko:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea