środa, 7 listopada 2012

Biżuteria retro też może być fajnym prezentem:)

Autor: Unknown o 08:38

Dziś trochę przekornie, bo o biżuterii, a dokładnie: biżuteria retro. To Wydaje się, że raczej nie powinno się ofiarowywać rzeczy, które już miały wcześniej właściciela, ale uwierzcie, że to też może być dobry pomysł. To oczywiście nie jest prezent dla każdego, tylko dla tych, którzy cenią sobie rzeczy z przeszłością. Kiedy w prezencie ślubnym, oprócz tradycyjnego prezentu ślubnego, dostałam od babci krzyżyk, który ona miała na sobie w czasie swojego ślubu, prawie posikałam się z radości. Dla mnie taki prezent jest wart o wiele więcej, niż inne. To pewien symbol, wszystko się zmienia, czas biegnie do przodu, trwa sztafeta pokoleń, a ja dostaję biżuterię, która ma ponad 50 lat i jest symbolem tego, że pewne rzeczy się nie zmieniają. No ale zrobiło się za bardzo sentymentalnie. Jeśli wiecie, że ktoś ma takie jak ja podejście do starej biżuterii, naprawdę warto ją oddać w dobre ręce. Pożyje na pewno długo i w przyszłości również zostanie oddana w dobre ręce. A jeśli po prostu lubicie biżuterię retro, zaglądnijcie do nas, tam mnóstwo okazów, które nasi retro łowcy wyszperali po bazarach i targach staroci. A w takich miejscach naprawdę można znaleźć skarby.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea