środa, 1 maja 2013

Praktyczne niepraktyczne fajne gadżety:)

Autor: Unknown o 08:48
Czasem szukamy ciekawego prezentu i zdarza się, że za bardzo kombinujemy:), gdy tymczasem doskonały prezent to fajne gadżety, które właśnie głównie na prezenty są tworzone. Cechą takich przedmiotów jest zupełny brak praktyczności:), dzięki czemu idealnie sprawdzają się w roli prezentu. Jakoś bowiem tak się utarło, że najlepszy prezent to taki, który ma być niepraktyczny:) Nie, nie zawsze tak jest i nie zawsze tak jest także w przypadku fajnych gadżetów. Bo na przykład breloczki od Boni czy Olcikk już jakąś praktyczną rolę spełniają. Tak samo praktyczne są również zakładki do książek, które można znaleźć na przykład u Keszynsky. To idealny prezent dla miłośników książek, którzy z miłości do nich nie chcą zaginać rogów- stary sposób ze szkoły:) Tak więc jeśli kupujemy fajne gadżety to wcale nie muszą być niepraktyczne. Choć powiem szczerze, że wcale bym się nie obraziła, gdybym dostała na przykład miarkę przeznaczoną do odmierzania ilości kropel wody:) Taką kiedyś znalazłam na którymś portalu:)

4 komentarze:

Marta Wiśniewska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta Wiśniewska pisze...

Jeśli chodzi o fajne niepraktyczne gadżety to niestety ale w ostatnich czasach zdarzają się one bardzo często. Ja jeśli kupuje siostrze lub koleżance prezent to zawsze z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej gdyż zależy mi bardzo na oryginalności gadżetu.

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że każdy z nas lubi dostawać fajne prezenty i jestem zdania, że większość z nas tak ma. Ostatnio szukałam fajnego prezentu dla koleżanki i dzięki stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet udało mi się znaleźć fajny. Tym bardziej, że ja bardzo lubię wręczać prezenty moim bliskim.

Dewity pisze...

Szukasz idealnego prezentu dla faceta? Niezależnie od tego, czy są to jego urodziny, Boże Narodzenie, czy po prostu dlatego, że, świetnym pomysłem na prezent jest latarka https://www.bron.pl/latarki-i-oswietlenie. To świetny wybór dla faceta lubiącego spędzać czas na świeżym powietrzu, ponieważ jest solidna i niezawodna, dzięki czemu idealnie nadaje się do biwakowania, trekkingu i innych aktywności na świeżym powietrzu.

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea