niedziela, 5 maja 2013

Nowoczesne filcowe podkładki- prezent z historią w tle.

Autor: Unknown o 08:29
Fajnie jest dostawać prezenty i fajnie jest również dawać prezenty, które coś znaczą. Ja jestem wielką fanką prezentów, które mogą się sprawdzić w moim domu, bo jakoś o domu zazwyczaj zapominam:) Chętnie dostałabym w prezencie nowoczesne filcowe podkładki, właśnie ze względu na całą niesamowitą historię materiału, z którego są zrobione. Mówi się, że filc jest jednym z najstarszych, jeśli nie najstarszym materiałem znanym człowiekowi. To jest już imponujące. Pomyśleć sobie, że był znany jeszcze przed wszystkimi tkanymi materiałami... Taki prezent na pewno jest nie tylko bardzo piękny i świetnie może ozdobić mieszkanie, ale również ma jakąś taką historyczną magię w sobie. Dziś filcowych podkładek jest całe mnóstwo, mnie jednak najbardziej podobają się takie, które są wykonane z artystycznym zacięciem, takie jak te, które widzicie na zdjęciach poniżej. Kolorowe, proste, taki nowoczesny, minimalistyczny design. Jak dla mnie filcowe podkładki to jeden z najfajniejszych prezentów do domu, jaki można dostać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea