środa, 6 marca 2013

Modna biżuteria z filcu dla odważnych kobiet.

Autor: Unknown o 06:09
Kiedy wybieramy prezent, często zastanawiamy się jaki najbardziej pasowałby, do osoby, którą chcemy obdarować. To jest klucz do sukcesu. W poprzednim poście pisałam o kolczykach z modeliny dla młodszych i starszych. Jeśli nie chcemy obdarowywać kogoś takimi kolczykami, świetną alternatywą będzie modna biżuteria z filcu. Mało tego- możemy nawet spróbować zrobić ją sami i wtedy zabawa będzie jeszcze lepsza. No, ale ja na przykład nie bardzo umiem robić takie rzeczy i pozostaje mi tylko kupić coś gotowego. Pierwsza rzecz to dobranie odpowiedniego wzoru, a uwierzcie mi, że nie jest to wcale łatwe- biżuterii z filcu jest mnóstwo. Generalnie jednak przyjęłabym sobie zasadę, że komuś nieśmiałemu kupię małe kolczyki, ale nie za małe:) Takie jak na przykład Jaga33 w swojej galerii. Bardzo mi się podobają i sama bym pewnie takie założyła. A jakieś ekstrawaganckie ciotce (mam już taką na myśli:) pewnie kupiłabym jakieś korale filcowe od Ifki. Na pewno wiedziałaby z czym je zestawić. Najbardziej podobają mi się te w kolorze tofii i te wielokolorowe, w słonecznych barwach. Modna biżuteria z filcu to też broszki- chyba to właśnie broszki najbardziej się z biżuterią z filcu kojarzą. Tu też uderzam do Ifki, choć i w kilku innych galeriach można znaleźć fajne brochy. Modna biżuteria z filcu to doskonały prezent, szczególnie teraz, kiedy jest tam bardzo modna. No i jest doskonałą alternatywą dla tych, co nie chcą nosić modelinowej biżuterii:)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea