wtorek, 1 stycznia 2013

Pomysłowe fajne gadżety- sposób na niedrogi prezent

Autor: Unknown o 12:42

Często mamy ochotę sprawić komuś fajny i niespotykany prezent, nie wydając przy tym zbyt wielu pieniędzy, aby nie był zbyt zobowiązujący. Doskonałym prezentem mogą być pomysłowe fajne gadżety, które często wcale nie są drogie, a naprawdę świetne. Przejrzałam trochę stron internetowych w poszukiwaniu inspiracji i znalazłam całe mnóstwo takich drobiazgów. Pierwsze na tapetę wezmę fajne gadżety do kuchni. Absolutnie zachwyciły mnie silikonowe pojemniczki na lód. Dzięki nim możemy wyczarować kostki lodu w kształcie tonącego Tytanika, babcinej szczęki czy różnych części ciała, które niekoniecznie zazwyczaj znajdują się w drinkach. Świetny, niedrogi prezent z pomysłem. Na parapetówkę możemy również zabrać łyżki do spaghetti w kształcie szczęk, nóż do ciasta w kształcie piły do drewna czy nóż do pizzy, który przypomina piłę elektryczną. Udało mi się znaleźć także wycieraczki ze śmiesznymi napisami, podpórkę do drzwi w kształcie szpilki, czy solniczki i pieprzniczki w świetnym designie. Taki prezent ucieszy zdecydowanie bardziej, nawet jeśli będzie tańszy, bo zadaliśmy sobie trochę trudu, aby znaleźć coś wyjątkowego, co nowi gospodarze z pewnością zauważą i docenią. Zresztą różne gadżety do wnętrz to chyba największa grupa gadżetów. Można by o nich pisać godzinami, a pomysłów są tysiące. Mnie spodobały się drewniane łyżki, które są jednocześnie pałeczkami perkusyjnymi. Doskonały prezent dla kogoś, kto uwielbia grać na perkusji. Fajnie prezentuje się także klasyczna szczoteczka do mycia naczyń, której środek jest tak skonstruowany, że można puszczać bańki mydlane. Jeśli kupimy mężowi taki gadżet, na pewno częściej pomoże przy zmywaniu, bo jak wiadomo mężczyźni są jak dzieci. Jeśli gospodarze parapetówki, na którą się wybieramy lubią pichcić i piec ciasta można sprezentować im zestaw, w skład którego wchodzą foremki w kształcie ciasteczka bez nogi (tak, tego ciasteczka ze Shreka) i łyżka zakończona palcem, która idealnie nadaje się do wylizywania resztek masy z pojemnika, co z pewnością wszyscy z nas robili będąc dziećmi, a niektórzy robią do dziś:)Panom można podarować śmieszny krawat, podkładkę pod myszkę w kształcie tosta, skarbonkę w kształcie dystrubutora, która w miarę jak się napełnia, pokazuje coraz wyższy poziom paliwa. A i jeszcze coś fajnego, co od razu zwróciło moja uwagę i bardzo mi się spodobało. Zestaw składa się z karteczek oraz pisaka. Na karteczkach piszemy listę zakupów, a następnie robimy z listu tatuaż na ręce lub dłoni. Genialna sprawa dla wszystkich, którzy gubią listy zakupów, nigdy nie moga znaleźć malutkich karteczek, albo zwyczajnie muszą napisać coś na dłoni, żeby nie zapomnieć. To dość ekstrawagancki pomysł, ale przyznam się, że sama dwa czy trzy razy rysowałam sobie plusa na ręce, aby broń Boże nie zapomnieć. To dobre również, kiedy uczymy się jeździć samochodem, bo od kilku już osób słyszałam, że instruktor poradził im, aby napisały sobie na rękach, która jest prawa, a która lewa:) Zapraszamy również do naszego działu z gadżetami, gdzie można znaleźć śmieszne breloczki, wesołe gadżety z włóczki, ręcznie ozdabiane przepiśniki i inne pomysłowe fajne gadżety.

6 komentarze:

Monika Zawadzka pisze...

Bardzo pomysłowe te gadżety są to trzeba przyznać. Jednak nie każdy ma taką żyłkę do kreatywności. Ja wtedy stawiam na https://4gift.pl bo wiem że znajdę tam oryginalne prezenty czy gadżety.

Agata Borowska pisze...

Muszę przyznać, że ja właśnie lubię takie fajne i nietuzinkowe gadżety. To samo ma mój facet, więc w sklepie https://forhim.pl/ za każdym razem znajdę coś takiego co mu się spodoba.

natulka pisze...

Najważniejsze by prezent był przydatny i się nie zmarnował. Oczywiście drogi nie musi być, ale koniecznie dopasowany. Moja siostra np. nie lubi gadżetów, ale interesuje się modą, dlatego planuję jej w prezencie kupić buty https://butymodne.pl/obuwie-damskie-sportowe-c257903.html . Z pewnością będzie zadowolona

Anonimowy pisze...

Z pewnością takie prezenty jako gadżety są i będą dobrym wyborem, gdyż wiele osób lubi je dostawać. Jednak np. jeśli chodzi o babcię to świetnie sprawdzają się prezenty z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci gdzie jestem przekonany, że każdy z nas coś wybierze.

Anonimowy pisze...

Ogólnie jeśli chodzi o same gadżety to jak najbardziej są one fajne i często również można je dawać jako prezent. Ja czytałam na stronie https://www.informationhouse.pl/5-niewielkich-gadzetow-ktore-podkreslaja-profesjonalizm-firmy/ właśnie o tym jakie gadżety firmowe mogą nadawać się na prezenty.

Przemysław Tolewski pisze...

Jak najbardziej takie rzeczy mogą być faktycznie przydatne, ale jak dla mnie w głównej mierze liczy się to aby mieć właśnie sprawdzone elektroniczne gadżety reklamowe. Moim zdaniem świetny ich wybór znajdziemy w https://reklamowegadzety.pl/c/elektronika-i-inne i właśnie dlatego ja najchętniej z nich korzystam.

Prześlij komentarz

 

Fajny prezent Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea